На форумі обговорюються лише питання, пов'язані з олімпіадою
Ви не зайшли.
У цій задачі мені необхідне розяснення тесту:
Введення 11 94
Виведення 8
чому 8 а не 2? Адже на проміжку 11..94 є тільки 2 числа( 27; 81).
Можливо я не зрозумів умову....
Чи може тут мається на увазі числа:
1:11
2:13
3:19
4:31
5:33
6:39
7:91
8:93
?
Відредаговано kol1nevm1995 (2012-01-09 23:40:58)
Поза форумом
Вы сами на свой вопрос ответили, в условии же сказано "цифры, которые являются степенью тройки", а не числа!
Відредаговано Unknown (2012-01-10 12:23:09)
Поза форумом
ТАк а если чмсло 271??? Считать 27 степенью?? Или считать только цифры 1, 3, 9 ?
Поза форумом
В багатьох завданнях вважається "родзинкою" трохи заплутати умову або розбавити її словесною "водичкою".
Може так і треба... щоб учасники навчались відділяти "зерна від плевел"
Поза форумом
так а как правильно ?
Поза форумом
kol1nevm1995 написав:
так а как правильно ?
Ви знущаєтеся?
приклад введення-виведення - це частина умови задачі. Подивіться на нього уважніше. Якщо просто погляд на нього не розвіяв усі ваші сумніви - не полінуйтеся взяти ручку та не пожалійте листочка паперу і розпишіть приклад з умови.
Мені здавалося, що після цього подібні питання мали б зникнути.
Поза форумом
я зрозумів.......дякую......!
Поза форумом
Такі числа як 27,81,243.Їх важати триподібними?Так чи ні?
Поза форумом
byme8 написав:
Такі числа як 27,81,243.Їх важати триподібними?Так чи ні?
Підняти погляд на 2 повідомлення вище, як я зрозумів, для вас занадто важко... Нічого, Вам пощастило - я володію навичками копіпастингу і повторю свою попередню відповідь для Вас особисто.
Dim_ov написав:
приклад введення-виведення - це частина умови задачі. Подивіться на нього уважніше. Якщо просто погляд на нього не розвіяв усі ваші сумніви - не полінуйтеся взяти ручку та не пожалійте листочка паперу і розпишіть приклад з умови.
Поза форумом