На форумі обговорюються лише питання, пов'язані з олімпіадою
Ви не зайшли.
В условии более, чем чётко сказано - пиксель считается битым, если он лежит на диагонали монитора. Кроме того, предоставлено целых три тестовых примеров, что само по себе, как мне кажется, достаточно много. Думаю, дальнейшие пояснения уже будут излишними.
Поза форумом
народ, таке питання, я написав абсолютно працюючу програму, але коли йдуть числа не надто великі тобто до 1000000 то все добре, зробив спец тест, який перевіряє швидкість виконування, але коли йде до 10 000 000 то швидкість падає до 0.06 с з 0.01, що порадите, алгоритм один з найпродуманіших, вже не знаю, як упростити
Поза форумом
Напоминаю, что обсуждаем УСЛОВИЯ, а не ИДЕИ РЕШЕНИЙ!
Поза форумом
Жюри_Непомнящий написав:
Напоминаю, что обсуждаем УСЛОВИЯ, а не ИДЕИ РЕШЕНИЙ!
жодної ідеї я не подав, мене просто цікавить чи на всіх числах однаковий тайм ліміт
Поза форумом
що порадите, алгоритм один з найпродуманіших, вже не знаю, як упростити
Да, идею вы не подали, но эта фраза подозрительно похожа на просьбу о том, чтобы вам её предоставил кто-то другой.
Поза форумом
StopFan - зауваження.
Поза форумом
adamant написав:
що порадите, алгоритм один з найпродуманіших, вже не знаю, як упростити
Да, идею вы не подали, но эта фраза подозрительно похожа на просьбу о том, чтобы вам её предоставил кто-то другой.
добре, сформулюю так: Шановне журі, чи для даної програми на всіх числах однаковий ліміт часу чи, все-таки, для більших чисел він більший?
Поза форумом
Правила NetOI не змінювалися. Час проходження кожного теста - подвоєний (чи потроєний, у залежності від задачі) час проходження цього теста найшвидшим ПРАВИЛЬНИМ розв'язком автора чи інших членів журі.
Поза форумом
Дело в том, что к условиям задач действительно есть вопросы.
Учеников в школе с маленького учат, что пиксель это точка, а не квадрат или прямоугольник. И вопросов бы не задавали "глупых" в том числе, если ли бы ученики знали, что речь идет о квадратиках и ОТРЕЗКЕ, которым является диагональ.
Возьмите листочек, нарисуйте квадратики и отрезок, и все станет понятно.
Поза форумом
Ну во-первых, тут участники не дети, которых только-только научили, что пиксель - это точка. И я так думаю, что на олимпиаде по информатике многие всё же знакомы с таким понятием, как разрешение экрана. А из него прямо следует, что пиксель всё-таки что-то, что имеет размер.
Поза форумом
В мене питання стосовно наведеного прикладу 7 на 7 пікселів. Згідно моїх розрахунків, всі пікселі, які лежать на головній і другорядній діагоналі підкоряються умові "битих" пікселів, а отже їх не 5, як подано у відповіді, а мінімум 13. Відповідь 42 можна отримати лише віднявши 5 від 49. Може я чогось не розумію в умові задачі?
Поза форумом
Діагональ ОДНА! Хочете - головна, хочете - другорядна, але в будь-якому разі одна.
Поза форумом
Matilda написав:
В мене питання стосовно наведеного прикладу 7 на 7 пікселів. Згідно моїх розрахунків, всі пікселі, які лежать на головній і другорядній діагоналі підкоряються умові "битих" пікселів, а отже їх не 5, як подано у відповіді, а мінімум 13. Відповідь 42 можна отримати лише віднявши 5 від 49. Може я чогось не розумію в умові задачі?
49-5=42??ви де рахувати вчились??
Поза форумом
Matilda написав:
В мене питання стосовно наведеного прикладу 7 на 7 пікселів. Згідно моїх розрахунків, всі пікселі, які лежать на головній і другорядній діагоналі підкоряються умові "битих" пікселів, а отже їх не 5, як подано у відповіді, а мінімум 13. Відповідь 42 можна отримати лише віднявши 5 від 49. Може я чогось не розумію в умові задачі?
Жюри_Непомнящий написав:
Діагональ ОДНА! Хочете - головна, хочете - другорядна, але в будь-якому разі одна.
http://cs425322.vk.me/v425322170/67ec/qijRmMsSrYY.jpg
Відредаговано StopFan (2013-12-28 11:17:10)
Поза форумом
StopFan написав:
Matilda написав:
В мене питання стосовно наведеного прикладу 7 на 7 пікселів. Згідно моїх розрахунків, всі пікселі, які лежать на головній і другорядній діагоналі підкоряються умові "битих" пікселів, а отже їх не 5, як подано у відповіді, а мінімум 13. Відповідь 42 можна отримати лише віднявши 5 від 49. Може я чогось не розумію в умові задачі?
49-5=42??ви де рахувати вчились??
Людині, яка зайнята на даний момент не процесом віднімання в межах 100, а написанням програми, властиво помилятися, а тактовним людям, таким як наприклад член журі, який дав вичерпну відповідь на моє запитання, властиво цього не помічати.
Поза форумом